שאלות ותשובות - Bridal Shoes

מה חשוב לשים לב כשבוחרים נעלי כלה?

הדבר הראשון שעלייך לבדוק זו הנוחות. נעלי כלה מלוות אותך במהלך כל יום החתונה – מהצילומים בבוקר ועד שאחרון החוגגים עוזב את האירוע בשעות הקטנות של הלילה. בשל כך, חשוב לוודא שהנעליים מספקות לך נוחות מרבית. בנוסף, הנעליים צריכות להתאים לאופי ולמקום האירוע, לגזרת השמלה שלך ולסגנון העיצובי שלה וכמובן לתקציב.

האם נעלי Bridal Shoes נוחות?

בהחלט. הנעליים של חברת Bridal Shoes מבית נעלי ארו כוללות בתוכן רפידה אורתופדית איכותית וייחודית אותה פיתחנו באיטליה. רפידה זו מפחיתה את העומס על כף הרגל, מעניקה אחיזה טובה ומאפשרת לך להימנע מכאבים, יבלות ואדמומיות בכפות הרגליים. למעשה הנעליים כל כך נוחות, שאין צורך להחליף אותן לכפכפים במהלך מסיבת החתונה, וניתן לנעול אותן גם ביום יום ובאירועים אחרים.

באיזה גודל עקב כדאי לבחור?

הבחירה בגודל העקב של נעלי כלה משתנה בהתאם לצרכים ולרצונות שלך. נעליים עם עקב נמוך מתאימות לכלות שלא רגילות ללכת על עקבים, לכלות שהפרשי הגובה בינן לבין החתן נמוך והן לא רוצות לעבור אותו, ומתאימות לחתונות שנערכות בטבע. נעליים עם עקב בינוני מתאימות לכלות שמעוניינות במראה מרשים וייצוגי שמעניק העקב, ויחד עם זאת לא מנוסות בהליכה על עקבים. נעליים עם עקב גבוה מתאימות לכלות שיודעות ללכת עם עקבים ורוצות להיראות גבוהות ומרשימות. נעליים עם פלטפורמה מתאימות לכלות שזקוקות לתוספת גובה בשל גזרת השמלה שלהן או משום שהן נמוכות, אך לא מוכנות להתפשר על הנוחות.

אילו סגנונות של נעלי כלה אפשר למצוא בחנות?

אנו חנות נעליים Bridal Shoes מציעים לך מגוון רחב של סגנונות נעלי כלה : סנדלים לצד נעלי עקב סגורות, נעלי פלטפורמה, נעליים עם עקב סטילטו גבוה, נעליים עם עקב בינוני, נעליים עם עקב נמוך ונעליים שטוחות, סגנון וינטאג' וסגנון קלאסי, נעליים מבריקות ונעליים בגימור מאט, נעליים בשילוב תחרה, אבנים ונצנצים, ובמגוון רחב של צבעים: לבן, פודרה, בז', זהב, כסף, פנינה וניוד.

מאילו חומרי גלם עשויות הנעליים?

הנעליים שלנו עשויות מחומרי הגלם האיכותיים והמשובחים ביותר. אנחנו מעצבים אותן בשיתוף פעולה עם מפעל נעליים איטלקי ומייבאים אותן מארץ המגף. הנעליים כוללות בטנות מעור אמיתי ולצד קולקציית נעליים טבעוניות שלא נעשה בה שימוש בעור. אנחנו שמים לב לכל הפרטים הקטנים – מהתפר בנעל ועד הסוליה כדי שהכלות שלנו ייהנו מנעליים איכותיות ביום המאושר בחייהן.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    Bridal Shoes
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור?