נעלי כלה טבעוניות- יש חיה כזאת ?

נעלי כלה טבעוניות- יש חיה כזאת?

בזמן האחרון, אנו נתקלים ברשת ובפייסבוק, במגוון רחב של נשים וכלות עתידיות, שמשוחחות בניהן. הן מתייעצות ומתלבטות והשיח בעיקר משתף ומכיל, אם כי לעיתים הוא גם כאוטי. כשאנו מישירים מבט לשאלות החוזרות של הגולשות, אנו מוצאים שאלה אחת שחוזרת על עצמה פעם אחר פעם, והיא- היכן ניתן למצוא חנות שמוכרת נעלי כלה טבעוניות, ברחוב דיזינגוף בת"א. (נגלה לך סוד, הגעת אליה).

נעליים טבעוניות קווים לדמותן

נשים ונעליים זה סיפור אהבה. אם לא היו גברים בעולם, כנראה שיכולנו להסתדר בלעדיהן. הארון שלנו גדוש בדברים שעושים לנו רק טוב ובניגוד לבני הזוג, הם תמיד מחמיאים לנו, עוטפים אותנו ברכות ולא מעצבנים אותנו. כן, כובעים, תיקים וצעיפים כמו גם בגדים מרהיבים, אקססוריז ונעליים הן מה שאנחנו צריכות.
סליחה, קבלי תיקון- אנחנו צריכות הרבה נעליים. הרבה. אני מניחה שאם ימצא מתכון להכנת אישה ביום מן הימים, אחד מהרכיבים הבולטים בו, יהיו זוגות נעליים. אנחנו אוהבות נעליים מכל מיני סוגים. נעליים שטוחות, נעלי כלה טבעוניות, פלטפורמה, סנדלים.

יש לנו טעם ייחודי, שמלווה בצבעים, טקסטורה ומרקמים שהוא אינדיבידואלי לכל אחת מאיתנו. כל כלה שבוחרת להתהלך בזוג נעליים מסוים, היא למעשה בוחרת לבטא את היצירתיות שלה ובעיקר לתת במה לקול הפנימי שלה. חשוב לנו לשדר עוצמה, תעוזה, יצירתיות ומקוריות. אנחנו מאוד בררניות במה שאנחנו בוחרות, וחשוב לנו שהנעליים יראו עלינו מיליון דולר. שהן יחמיאו לנו וידגישו את קווי הגוף שלנו. ולכן כלות רבות מחפשות דברים שונים. ישנן כלות שמחפשות שהנעליים יאריכו את הרגליים שלהן ולכן הן בוחרות בדרך כלל בנעלי כלה בצבע ניוד. אחרות מחפשות שהנעל תהיה בעל עקב צרה, וישנן ציור שהולך וגדל שמחפש את השוס האופנתי הבא שלא יפגע בחיות ובטבע. אנו בנעלי הארו, מכנים את הנשים הללו מודל לחיקוי. כי על אף שהאתגר הגדול ביותר עבורן הוא למצוא נעליים שהן גם מחמיאות, גם נוחות וגם איכותיות. הן מכפיפות את כל התשוקות שלהן לאידיאל של ידידותיות לסביבה.

צעד אחרי צעד לעולם טוב יותר

ניתן להגיד את זה בגאווה, שעולם האופנה כבר מיישר קו זמן רב עם המגמות הטבעוניות והאקולוגיות שדוגלות בשמירה על הטבע. ניתן למצוא היום תחליפים רבים לתיקים, לבוש ואיפור שלא פוגע אקולוגית או במגוון הביולוגי. לכן זה היה דיי ברור שגם ימצא פתרון בדמות נעליים טבעוניות לנשים. כלומר, נעליים שעשויות מחומרים שלא מגיעים מן החי. אבל על אף יישור הקו, בדרך כלל לצערנו, כשאישה מחפשת אחר נעליים טבעוניות לכלות, מה שהיא מוצאת בדרך כלל הם נעליים בעל לוק מחוסר פינישים ודיי מרושל. ומעבר לכך, בדרך כלל ניתן לראות מסתכלות פשוטה שהנעליים נעשו מחומרים זולים ולא איכותיים.

נעליים הן הטוטאל לוק של כל הופעה ובין אם מדובר בנעליים שטוחות לכלה או נעלי כלה טבעוניות- הגימור, איכות החומר ונוחות- לא צריכות להיפגע. זאת הסיבה שאנו בנעלי ארו, מקפידים שנעליים שמיוצרות עבורנו בבלעדיות באיטליה, יתאימו לצו האופנה, יכילו את הרפידות המיוחדות שלנו שמיוצרות רק עבורנו. ועיקר שהן יתאימו לצו המצפוני של כל לקוחה שלנו. אצלנו תמצאי נעליי טבעוניות עבור כל מטרה- נעלי כלה טבעוניות, נעליים טבעוניות ליום יום, נעלי ערב טבעוניות ועוד ועוד. מגיע לך גיוון, גם בתור אישה ובטח שבתור כלה- ולכן עצם זה שבחרת להיות אדם טוב יותר- לא אמור לסגור בפניך אפשרויות בחירה שמגיעות לך.

מאילו חומרים נעלי כלה טבעוניות מיוצרות

בימינו, הדגש בייצור נעליים טבעוניות הוא שהן יהיו ידידותיות לסביבה. שהייצור שלהן לא יהיה מזהם. שהחומרים לא יהיו מן החיי אלא שיהיו סינתטיים, הכוללים תחליפי עור איכותיים מבלי לפגוע חלילה, במגוון הביולוגי. כשבוחרים נעלי כלה טבעוניות חשוב לבדוק את טיב חומרי הגלם. הם צריכים להיות איכותיים ולא פשוטים. כי עצם הוזלת עלויות המוצר פוגעת בעמידותו, מאחר ומטרת העל שלנו היא, שזוג הנעליים שלנו יחזיק לאורך זמן.  

חומרים איכותיים נוספים שניתן למצוא בנעליים טבעוניות הינם- מיקרופייבר, שהוא חומר איכותי, נעים למגע ועמיד לאורך זמן- וכזה שלא פוגע בעולם החי ולכן הוא דיי פופולארי. דוגמאות נוספות שניתן למצוא הן מיקרו- זמש ומיקרו-קטיפה, שהן למעשה חומרים שמיוצרים ע"י טכנולוגיה ייחודית המבוססת על סיבי פוליאסטר. יתרונותיו של סיב הפוליאסטר הוא שמדובר בחומר נעים למגע ומאוד רך. הוא חזק ובעל כושר עמידות, דוחה מים, קל לניקוי ותיחזוק. אבל מעל הכל מדובר בחומר נושם. וכשמדובר בפיזוז על הרחבה, ועמידה ממושכת בחופה ובאירוע עצמו- זהו שיקול שחייבים לקחת בחשבון.

עם ניסיון בייצור בנעלי כלה טבעוניות ואיכותיות כבר למעלה מ90שנים, אין לך במה להתלבט- התקשרי עכשיו.

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    Bridal Shoes
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור?