נעלי ארו- נעלי כלה נוחות

איך תמצאי נעלי כלה נוחות שייראו עליך מדהים

מה הדבר החשוב ביותר בבחירת נעלי כלה נוחות?

עבור אישה, כל אישה, חתונה היא אחד האירועים הכי חשובים ומהותיים. אנחנו מתכננות את היום המיועד לפרטי פרטים,החל מהלוקיישן, דרך הלוק וכלה בשואו. ואם את עתידה להתחתן בקרוב, את ככל הנראה כבר בשלב החיפושים אחר שמלת הכלה החלומית שלך. ודווקא כאן בשלב הזה, חשוב להתעכב ובעיקר לחשוב. הטעות הפטאלית שהמון כלות מבצעות היא השארת שלב חיפוש הנעלים לקראת הסוף. ולכן, ברוב המקרים הן שוכחות להשים דגש מהותי על נעלי כלה נוחות.

ההתעכבות על האקססוריז, האיפור והתסרוקת שאכן כה חשובות, דוחקות הצידה את הנוחות העתידית שנעל כלה נוחה עתידה לספק לך. הרי מדובר בנעלים שאיתן את עתידה להתהלך לאורך כל הערב. חשבי על כך, במשך כל הלילה המיוחד שלך, לא תשבי אף לא לרגע אחד. ולכן אם אכפת לך מעצמך, אסור לך להזניח את שלב החיפוש אחר נעלי כלה נוחות שישרתו אותך בנאמנות. אחרת זה יכול להוביל לפציעות, חתכים ויבלות, חס וחלילה.

למה אנחנו?

כי אנחנו מבטיחים להצליח.

תצטרפי ל+20,000+ כלות מרוצות ותהני מ10% הנחה כבר בקניית נעליים הבאות שלך

נעלי כלה ארו - ניוזלטר

טיפים היסטריים לבחירת נעלי כלה נוחות

אל תטעי, המסע אחר נעלי כלה נוחות ומושלמות, כרוך בהמון זמן ובכיתות רגליים. החיפוש אחר הנוחות דורשת מימך סבלנות, סבלנות ועוד סבלנות. בעיקר כי עליך למדוד את הנעליים באופן מעשי למשך כמה דקות, להתהלך איתן ולא להסתפק בתמונה או בקטלוג. (ולא להזמין מאסוס, לא יסגור לך את הפינה אם תהית). ולכן, שלב בחירת הנעלים מאוד דומה לשלב בחירת השמלה שאחריה את מחפשת.

ולכן כדאי להבהיר את זה שחור על גבי לבן- גם אם נעלי הכלה שלך מצריכות נסיעה מיוחדת, לא כדאי להתעצל. על נוחות לא מתפשרים, ולא ,זה ממש לא סלוגן, מדובר בדרך חיים. כי אחרת תרצי או לא, זה יעלה לך בעקיפין. ולכן אנו מאוד ממליצים לחפש ברשת המלצות על חנויות שבהן כלות טריות או עתידיות מצאו נעלי כלה נוחות  והמליצו עליהן. כן, גם לשאול את החברות ובנות המשפחה, זה לעולם לא הזיק בעיקר בגלל שזה עשוי לחסוך לך זמן רב במסע החיפוש.

חשוב לדעת 👇🏻

טיפ  נוסף שקשור לנוחות הנעל, הוא בחירת זוג יחיד של נעלי כלה נוחות. כלות רבות מעוניינות במספר זוגות שיתאימו לשלבים השונים של הערב. כך למשל, תמצאו כלות שבחרו נעלי עקב אלגנטיות, שמאפשרות עמידה נוחה והליכה איטית בקבלת הפנים ובחופה. וכשנפתחת רחבת הריקודים הן מחליפות לזוג נוח ומגניב. עממה, דווקא כאן מצויה בעיה מרכזית. הרי בתור מסמר הערב, מתי תמצאי זמן להחליף?! לכן אנו תמיד נמליץ לך על זוג אחד, יפה ונוח שלא יגביל אותך.

ואם את שואלת, כיצד אדע לזהות את נעלי הכלה הנוחות שלי? הטיפ הגדול שלנו הוא, שנעלי כלה נוחות לא מצריכות שתשימי אליהן לב. כשתשומת הלב שלך מכוונת לנעליים שלך, כנראה שמשהו בהן לא כשורה. ואם את עדיין תוהה לעצמך מה הפתרון האידיאלי, פשוט "תלכי על זה". כן, בדיוק. זה מה שאנחנו מייעצים ללקוחות שלנו בנעלי ארו. לקחת את זוג הנעלים לכמה שעות ולנסות אותן. וכאן  זה מזכיר לנו סיפור שהתרחש עם לקוחה מקסימה שלנו. שממש בא לנו אתכן לשתף.

שירות גם אחרי הקניה 👇🏻

כלה מיועדת, נכנסה לסניף שלנו בדיזינגוף. היא עברה על הדגמים, ובין מדף למדף היא סרקה את הצבעים ואת ההבדלים. לבסוף, היא קראה לנו וביקשה עזרה, היא אמרה שהכול נראה לה יפה אבל ממש חשוב לה למצוא נעלי עקב נוחות. ומכיוון שהיא סובלת מכאבי רגליים חריפים והפחד הגדול שלה הוא לקבל החלטה שלא תהיה טובה עבורה ובכך היא תבזבז את הכסף שלה לשווא.

אותה לקוחה חזרה אלינו שלוש פעמים נוספות רק כדי לוודא את סוג הנעליים, הרפידות ואת איכות החומרים. לבסוף, למען השקט הנפשי שלה, וכדי שחלילה כאבי הרגלים שלה לא יטרפו אותה ביום שמחתה, הטלנו משימה על אחד הסנדלרים, לקחת את נעלי הכלה שהיא בחרה (סנדל מהמם ונוח עם תחרה ואבזם בצבע שנהב- אם כבר אנחנו מקשקשים), ולהוסיף להן ריפוד איטלקי מיוחד, שמיוצר אישית עבורנו, במתנה, כדי שהיא תרגיש הכי נוח בעולם. ובעיקר שהחיוך לא ירד לה מהפנים ביום חתונתה.

בקרי אצלנו

רח׳ דיזנגוף 118, תל אביב

0
    0
    סל קניות
    סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    Bridal Shoes
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור?